WhatsApp-Image-2024-04-27-at-1.14.05-PM-2-1

بازدید جناب آقای دکتر آرین نژاد مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) و هیئت همراه از شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس

بازدید جناب آقای دکتر آرین نژاد مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) و هیئت همراه از شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس

در ابتدای این بازدید، دکتر آرین نژاد و هیات همراه ایشان در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت، جناب آقای روستایی، تعدادی از معاونین و مدیران مجموعه ضمن استماع گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در جریان آخرین وضعیت شرکت قرار گرفتند.
در این جلسه مدیر عامل مجموعه در خصوص برنامه های آتی تولید محصولات جدید، تامین مواد اولیه و پروژه های تحقیقاتی در دست اقدام، گزارشاتی را ارائه نمودند.
در خلال این بازدید ، مدیر عامل تیپیکو و هیات همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تولیدی(خطوط تولید دامی و بخش های تزریقی انسانی و دامی) ضمن ابراز امیدواری از عملکرد و همت کارکنان و دست اندرکاران تقدیر نمودند.
همچنین در جریان این بازدید راه اندازی مجدد و مولد سازی خطوط تزریقی این شرکت پس از وقفه نسبتا طولانی چند ساله‌ با همت و تلاش همکاران صورت پذیرفت‌.
همچنین ایشان از محل احداث پروژه های جدید شرکت بازدید به عمل آورده و با عنایت به عملکرد مثبت مجموعه و چشم انداز تبدیل پتانسیل های بالقوه شرکت به بالفعل در خصوص لزوم آغاز این پروژه ها نکاتی را یادآور نمودند.
در این بازدید سرکار خانم دکتر حکمت معاونت کیفیت، آقایان دکتر عباسی معاونت مالی و پشتیبانی، دکتر کریمی معاونت امور مجامع و شرکت ها، دکتر تقویان معاونت نظارت بر زنجیره تامین، مدیر محترم حراست، مهندس فراهانی مدیر محترم اداری و منابع انسانی و دکتر ساجدی از معاونین و مدیران تیپیکو ایشان را همراهی نمودند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.